FRÅGOR

Senaste..
Vem ringde dig sist? Emelie
Vem messade du sist? Linnea
Vem kramade du senast: Mamma tror jag
 
 
Har du de senaste 24 timmarna...
Kysst någon? Nej
Sjungit? Ja
Känt dig fånig? Ja haha
Saknat någon? Ja
Klippt håret? Nej
Gråtit? Nej
 
 
Kärlek...
Är du i ett förhållande? nej
 Är du romantisk? Vet ej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Japp
Vill du gifta dig? Yes
Vill du ha barn? Ja, det tror jag
Blir du lätt kär? Kanske, eller jag vet inte
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja
 
I år har du...
Lärt känna en ny vän? Yes
Skrattat så du börjat gråta? haha ja
Fått reda på att någon snackat skit om dig? ja, det har jag väll
Fått ditt hjärta krossat: Ja, det tror jag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback