Myskväll med mina favoriter!

Okej, nu ska jag verkligen försöka att bli bättre med uppdateringen. Men nu har jag faktiskt tagit bort alla gamla inlägg, för jag vill börja om på nytt! Och juste, jag har även klippt av håret, 15 cm..
 
Idag har jag hunnit med mycket. När jag vaknade städade jag hela lägenheten och sedan fixade jag mig. Vid halv tolv kom Emelie och då gick vi ner till stan för att kolla på saker till på torsdag. Efter det gick vi hem och efter ett tag kom Maja och Ebba hit. Då gick vi ner och köpte godis och sedan satte vi på film och pratade lite. Mysigt! Och just nu är det världens storm ute typ, det regnar och blåser och om man går ut från dörren blåser man typ iväg.. Imorgon ska jag faktiskt inte göra något speciellt, så jäääkla skönt med höstlov!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback