Blandat inlägg

Lite blandade bilder sen helgen. I fredags gick jag in till stan med emelie efter skolan en snabbis, köpte ett linne. Därefter åkte jag till mina kusiner och sov där. Vi kollade på lets dance, asså guud benjamin!! I lördags träffade jag Linnea, hon och hennes familj hämtade mig och sedan åkte vi till Öland eftersom det var riktigt fint väder. Jättemysig dag verkligen! I söndags var jag mest i kyrkan, vi skulle vara utklädda  och ha på oss kläder som man använde på 1300-talet. Idag hade vi håltimma i ett par timmar så jag och tjejerna i klassen gick och åt på Thai Silk. Riktigt gott! Och efter att vi hade slutat skolan gick jag, Linnea och Emelie in till stan och tog en glass på ben & jerry's. Nu har jag precis pluggat klart och ska snart sätta mig o kolla på top model, pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback