JULLOV

 
Tjenare! Det känns som jag inte har bloggat på flera veckor, vilket stämmer.. Har haft fullt upp med skolan nu innan jullovet. Men nu är det jullov och jag har fått reda på mina betyg, har nästintill höjt mig i alla ämnen vilket jag är nöjd över! Efter att vi hade slutat skolan gick jag och bästis in till stan och fikade på espresso house, vi satt där i flera timmar och pratade! Därefter gick vi runt på stan ett tag innan vi gick hemåt! Lite senare kom Agnes hit en stund och då planerade vi tre lite saker! Idag mötte jag upp Linnea på stan, vi köpte lite julklappar och när vi var klara gick vi till Waynes och fikade. Super mysigt! Kom hem för någon timma sen och ska snart äta, pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback