Bekännelser

•Jag har grymt tråkig humor, skrattar åt allt
•Kan även få till världens roligaste skratt
•Jag är glad över att jag bytte klass, så underbar
•När jag blir äldre vill jag bli polis, och de har jag velat i 5 år nu
•Jag älskar att träffa nya människor 
•Jag kan bli kär väldigt lätt
•Jag tänker välja samhälle media eller ekonomi på gymnasiet!
•En sak jag verkligen avskyr är när folk går bakom ryggen på en och snackar skit, så fegt
•196 dagar kvar tills jag får se mina älsklingar ❤️❤️
•Jag älskar pågens gifflar, så goda
•Dom bästa serier är one tree hill och pretty little liars
•Jag sån jäkla stor fotforbi, tror inte försår hur mycket jag hatar fötter! Klarar verkligen inte av när någon är barfota!
•Jag är också jävligt rädd för clowner/masker, börjar nästan alltid gråta när jag ser något av det! Tycker att det är så läskigt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback